Carole M.

Trusted profile
This user has had several identity documents verified and has received positive feedback from the Nomador community.

Triel-sur-Seine, Île-de-France, France

(2)
Last activity: 1 month ago

About Carole M.

50 years old | infirmière

Nicolas, Maelys et moi habitons en maison, avec 2 adorables chats. Adorant les animaux, nous pourrons bien nous occuper des vôtres comme si c'était les nôtres ! Nous savons nous occuper d'un jardin et d'une piscine.
Préoccupés par le bien être de nos animaux, nous allons les laisser entre les mains de home sitters cet été et nous aimerions à notre tour vous rendre ce service en bichonnant vos poilus et votre maison pour que vous puissiez partir en vacances sereinement.

Translate with Google

My travel companions
Nicolas, 52 years old, ingénieur, Spouse / Partner
Maelys, 20 years old, lycéenne, Child

Language(s) spoken
English | French

Compliments received

2
Cat lover
2
Welcoming host
1
Master of Cleanliness
1
Green Thumb

Community opinion

(2)

Bernadette V.

Puteaux, France - September 2026

Merci à Carole & Nicolas pour leur accueil. Ben l'indépendant est amusant : il sait bien manifester ses besoins et ses envies. Grand jardin à arroser mais récompense à la clé : des petites tomates cerise délicieuses. Je retrouverai ce home-sitting avec plaisir.

Amélie J.

Étampes, France - October 2023

Je me suis sentie tout de suite bien chez Carole en compagnie de Tichou et Roxy. Ce sont des chats vraiment adorables et câlins. Il est vraiment facile d'échanger avec Carole, nous avons eu un très bon feeling. Si vous séjournez chez Carole, vous serez vraiment très bien accueilli. Merci encore !

Logement de Carole M.

Île-de-France, France

2 Cats

This host has already used Nomador 3 times!

Free registration to take your first steps within the community.

Verified reviews from real house sitting experiences

Secured Identity check for members

Mail support 7/7 on a secure network

Oops! This feature is only available to registered users!

Register for free and access additional features such as bookmarking or saving your search when looking for a stay!

Oops! This feature is only available to subscribers!

Subscribe and enjoy additional features.

To contact a house-sitter, you first need to create a advert.