Évelyne M.

Trusted profile
This user has had several identity documents verified and has received positive feedback from the Nomador community.

Houplines, Hauts-de-France, France

(3)
Last activity: less than 10 days ago
Last activity: less than 10 days ago

About Évelyne M.

64 years old | Je suis retraitée

Language(s) spoken
English | French

Compliments received

2
Friend of animals
2
Welcoming host
1
Cat lover
1
Master of Cleanliness
1
Dog lover
1
Local Cultural Guide
1
Very Friendly

Community opinion

(3)

Pierre C.

Dijon, France - October 2025

Un incontournable de nomador!!!!!! Je recommande sans aucune hésitation 👍 Évelyne et Ethan sont au top du top très correct très poli hyper gentil..... Ah! Les gens du Nord!, on dans les yeux le bleu qu'ils n'ont pas dehors 🤣🤣 À bientôt les deux ch'timi !!! Quant aux animaux ! J'ai hésité à ne pas les kidnapper 🤣🤣🤣🤣 Surtout ne change rien🤗🤗❤️❤️

Gilles h.

Troyes, France - September 2024

Evelyne et Ethan nous ont fort bien accueillis et nous ont prodigués d'excellent conseils pour découvrir la région. Leurs petits compagnons Rochelle et Alba sont faciles à vivre. Rochelle la jolie petite chienne est très affectueuse et câline, Alba comme beaucoup de chats demeure un peu méfiante au début puis devient aussi très amicale !! Bref nous avons passé un excellent séjour avec de très belles découvertes .

Jean V.

Saint-Gilles-Croix-de-Vie, France - August 2023

Un accueil très chaleureux et convivial avec Evelyne des notre arrivée Un bonheur de prendre soin de Rochelle et Alma, très affectueuses. Maison 🏠 correcte très agréable avec jardin pour y passer un bon séjour.

Logement de Évelyne M.

Hauts-de-France, France

1 Cat - 1 Dog

This host has already used Nomador 4 times!

Available sits for this house:

A free Discovery Option to discover house sitting

Verified reviews from real house sitting experiences

Secured Identity check for members

Mail support 7/7 on a secure network

Oops! This feature is only available to registered users!

Register for free and access additional features such as bookmarking or saving your search when looking for a stay!

Oops! This feature is only available to subscribers!

Subscribe and enjoy additional features.

To contact a house-sitter, you first need to create a listing.